REGULAMIN SKLEPU

REGULAMIN  SKLEPU  INTERNETOWEGO

www.emandaryn.pl

Sklep internetowy firmy Jarosz Marian – OZCONTI – Marketing Promocja Sprzedaż działający pod adresem www.emandaryn.pl prowadzony przez Sklep Mandaryn Galeria Słoneczna ul. Chrobrego 1 26-600 Radom NIP 796-010-22-46  REGON 670525608

Siedziba firmy: Kozinki 19b 26-652 Zakrzew. Właściciel Marian Jarosz. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

DEFINICJE:

Sklep internetowy (Sklep) – prowadzony przez Sklep  Mandaryn Galeria Słoneczna dostępny pod adresem www.emandaryn.pl, umożliwiający Klientom Sklepu składanie zamówień.

Klient – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie

Oferta – produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.emandaryn.pl

Koszyk – element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.emandaryn.pl

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.

Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową I telefonicznie.

Zamówienia  online można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, natomiast zamówienia telefoniczne można składać od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 21.00

Wszystkie ceny podane w Sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena produktu podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.

Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.

Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień oraz brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.

Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.

Złożenie oraz skompletowanie zamówienia jest potwierdzane wiadomością e-mail.

Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba, że wybrano formę zapłaty „za pobraniem”. Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia.

Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze Sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.

REALIZACJA USŁUGI/DOSTAWY

Skompletowanie i wysyłka zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty lub bezzwłocznie po wyborze opcji pobrania. Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane ekspresowo.

Zamówiony towar wysyłany jest pod adres składany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową na adres e-mail: mandaryn@onet.com.pl

Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanej firmy kurierskiej  InPost.

Dostarczenie przesyłek do klienta następuje zwykle w ciągu 2 dni roboczych od przekazania firmie kurierskiej.

Zamówienia o wartości powyżej 150PLN są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną formę płatności.

Wysyłka zamówionych produktów tylko na terenie Polski

Koszty dostawy – Cennik

Darmowa – przy odbiorze osobistym w sklepie firmowym MANDARYN w Galerii Słonecznej w Radomiu ul. Chrobrego1 oraz dla zamówień realizowanych w obszarze  Polski o wartości min. 150 PLN

12 PLN – przy płatności online ( przedpłata )

18 PLN – pobranie

PŁATNOŚĆ

– Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:

– pobranie (zapłata przy odbiorze)

– PayU (szybkie płatności online )

– BLIK

– karta

– przelew tradycyjny PLN Bank Millenium 48 1160 2202 0000 0000 2748 3920

– przelew w innych walutach IBAN: PL 48 1160 2202 0000 0000 2748 3920

SWIFT: ABCDEFGHIJK

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni  bez podania przyczyny zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, art.27.

Zwrot nie dotyczy produktów sprzedawanych na wagę.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem na adres : mandaryn@onet.com.pl).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności(koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi )nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany produkt. Zwrotu płatności dokonamy na rachunek bankowy, podany przez klienta na formularzu zwrotu.

Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Sklep Mandaryn G.S. ul Chrobrego 1  26-600 Radom nie później niż 7 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres mandaryn@onet.com.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Prosimy o zwracanie produktów na adres: Sklep Mandaryn Galeria Słoneczna ul. Chrobrego 1  26-600 Radom.

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu.

Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać na adres: Sklep Mandaryn G.S. ul. Chrobrego 1  26-600 Radom, e-mailem : mandaryn@onet.com.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z działaniem Sklepu.

Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy eherbata.pl sp. z o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/.